Sunday, 17 February 2008

Stray Cat


Budak yg tgh tedo atas meja mkn aku tu namanya FERGIE [nama diberi oleh makcik ellie].
Ekor kembang semangkuk tingkat, mesti org ingt kucing belaan! [bkn bela jin ke, antu ke taw?] :P

Bdk ni tak pandai main!
Puas le aku mengajor menikus utk benda2 bergerak.. xmaunya!
Aritu aku paksa gak dia main dgn kertas yg aku wat mcm tali, tu pon mcm takut2.. ciskek tul!
Spesis planet mana pon aku xtau la!

Dia ni gile garang.. suke cakar.. haa lagi la aku suke sepak..
aku dulik apa.. ngenge!
[tp bila bab2 mkn, suke aje nyendeng kat org.. fake ahhh lu!] :D

Pemilinya akan dtg mkn tanpa berpecah terdiri dari bapak punye besar [aku salute bapak dia ni.. ada betina lain mai pon dia xpandang.. gile setia] :)) , mak punye kecik [penah aku kurung mak dlm umah.. bapak dia beriya je panggil dr luar.. amboi2 takot sgt bini dia ilang] :P & kakak yg sejibik mcm kucing 18SX aku dulu.. heh heh!

Itu je lah, tp nama lg stray cat.. liar!
Time lapar pandai mai cari, time kenyang.. panggey aa bising 1taman perumahan pon,
xkan mai nye.. ahaks!
Ni stray cat kat bahagian blakang umah.
Stray cat dpn umah lain lak.. ekekek!
Kalo stray cat dpn umah & blakang umah jumpa.. mesti gaduh,
ye lah.. tak sependapat kan.. ingt manusia je ke xsama pendapat? hii!

~umah aku adalah penempatan stray cat.. meh meh sape nak anto kucing.. silakan~ :D

2 comments:

Anonymous said...

fergie jer???mak teh nyer mane???btw, pintu dapur dah cam xde dah...xbukak pun ngeeeeee

~m~

deidaa said...

Sape M?
Huhu!

Pintu takdok?
Aih sape pulok mkn pintu? :P