Thursday, 7 July 2011

Ahad itu hari kerja~

Aku dapat surat pertukaran maka secara rasminya aku akan jd warga Kementerian Kesihatan lah pula!
Tidak sangka pula dpt tukar secepat ni & kalau blh tak nak tukar langsung tp DEMI IBU,
KU TUKAR JUA (ku tinggalkan KL SYURGA DUNIA ni buat sementara waktu).


22/6/2011 (selasa) gi amik surat tu di JPA sendiri & kena lapor di Kem. Kesihatan Putrajaya pada 4/7/2011 (Isnin) dulu utk ambil surat penempatan.
Aku ingat dapat lah kat Hospital sbb dari dulu2 lagi aku nak sangat kerja di Hospital tp masih di pejabat rupanya.

Ya2 je blur kan... padahal kat FB aku dah canang2 dpt kat mana :P

Pejabat baru pun dekat dgn rumah.
Dalam 25km pergi balik (kalau ikut pokcik gugel maps la!).
Tapi aku dah minta tangguh sehingga 17/7/2011 (Ahad).
Maka tidak tahu lah lagi di mana pulak di bahagian mana.

Sangat tak seronok nya bekerja pada hari Ahad!

4 comments:

SyahNas80 @ Nana said...

laaaaaaaaa didot dah pindah kelantan ek.. huhu ingatkan pindah putrajaya.. huhu

Kehelan said...

cuti ari jemaat bulih mai kl

cik kodok said...

anas- huuuu gemuk la diri ku bila blk kb.. eh nnti dtg tau? :D

kay- ahehehe tu lah.. khamis ptg terus dtg sbb kelate keje smpai 3ptg je heeee :D

amirah said...

ni la namanya pengorbanan kan..huk huk huk..