Tuesday 6 May 2008

Next Bowling's Tourney

Judd.. aku tiru entry ko ek? :D [walau judd mmg tak baca blog aku, aku xdulik.. ahaks]

Berderet2 tonamen boling smpai aku pon naik konfius join dgn team mana.. huu! Aku bkn le terer pon main boling, tp sj je nak leisure2 menjoli kodok kan diri jumpa ramai org.. ehehe!
Asyik buat boling je, buat la tresure hunt ke, futsal ke, congkak ke, volleyball ke kan? :D

1.

Izz Karisma Event & Entertainment dengan kerjasama Karen FC akan mengadakan Pertandingan Boling pada

Tarikh : 25hb Mei 2008

Masa : 3pm ~ 7.00pm

Tempat : Ampang Bowl,Summit USJ

Jumlah bayaran : RM150 satu team ( 4 org –Lelaki + wanita )

Pakej termasuk : sarapan pagi,cenderamata,acara boling 3 games serta sijil penyertaan .

Hadiaj menanti bagi setiap kategori

- Top 5 pasukan terbaik

- Best player ( male )

- Best player ( female )

Kepada yang berminat sila hubungi Ezani – 013.2975262

~yg ni xtau la aku team apo, player aku dgn abe parok.. 2org lg N/A,
sape2 nak main.. kabbo le kat aku.. huhu!~



2.
~Yg ni pon aku join gak.. team za8fc.. player nya adalah aku, abe parok, bdk oren 1 & budak oren 2.. actually aku pon xsure sape bdk oren tu.. aku berserah pada kak aida je la.. ekekek!


3.
~Yang ni aku main gak [aku replaced fini yg nak 1team dgn ayoi.. huu], myo, judd & abe jaabil hebak! :D


4.
~Yg ni aku main, tp tak tahu la 3org lg, belom pk lg sbb bln 7 [actually 20/7, dah diubah tarikh.. hurm!]. Maybe slh sorg nya kak seri la kut! :D

No comments: