Thursday 29 May 2008

Keta tentera yg kurang asam!

KETA TENTERA YG KURANG ASAM!


Ni slh 1 keta tentera yg sgt kurang asam!
Tentera kalo bwk keta.. mcm jin ke?

Kejadian berlaku pd ari jemaat [23/5/200] dkt dgn traffic lite kg bharu
[dkt dgn masjid kg bharu tu].
Time tu org baru abis smayang jemaat la.. keta pon parkir bnyak kiri kanan ++
ramai yg menderu2 kuar mesjid.
Aku ni duk lane kanan [sbb lane kiri sbb bnyak keta parking] tp masuk la skit lane kiri masa lampu tgh merah.
Tetiba dtg keta wira itam ni mai himpit gile2 biba!
Aku ckp pehal lak mamat ni cari psl?
Aku gerak aa dpn skit.. dia himpit2 lg xmo bg jln.. silakakkk!
Time lampu ijau.. dia himpit jgk walau aku gerak keta.. last2 aku ngalah.
Tp wira tu xblh gi jgk.. sbb ramai yg lintas jln.. miahahah pdn muka kau!

Bila tgk plate keta.. owh tentera rupanya.. no wonder la,
mmg kurang ajar pon! Mcm bagus.. dah la tak gi smayang jemaat.. muakakaka!
Aku ckp dlm hati.. hah pesal tak langgar je semua jemaah yg melintas jln tu?
Aku sempat la snap gambo tentera stupitttttd tu!



1 comment:

Anonymous said...

memang diorang ni...mentang2laa