K lah, ni antara movies yg aku tonton kat cinema thn 2010.
Xmemberangsangkan sgt. Rekod aku paling bnyak ialah dkt 50movies thn 2005 kot xsilap aku hehe.
1. Avatar- 5bintang di langit
2. Paranormal Acitivity- even muvi low bajet.. aku suke, debbar gak.
3. Case 39 (bestttt)- 4.5bintang
4. Niyang Rapik- 3bintam
5. Alice in Wonderland- mengecewakan.. it’s so called boring even abe Johnny berlakon
6. Evolusi KL Drift 2- hee aku suke :P
7. Shrek Forever- suke le puss in bots.. gemok bangat
8. Toy Story 3- aku lambat masuk 45menit kuang3! Best la kot!
9. Cirque De Freak: The Vampire Assistant- best.. ada sambung lg aku rasa
10. Twillight Eclipse: besh
11. Despicable Me
12. Inception: 5bintam (movie yg aku paling suke thn 2010.. nak tgk lg) :D
13. The Sorcerrer Apperantice: iloike nic cage
14. Aku Tak Bodoh- 4.5bintam
15. Narnia- i like Eustace ahaks
16. Tron 3D- hampeh sehampeh2nya
17. Skyline- muvi apekah ini? Apa sbb dtg nya ‘skyline’ tu pon aku tatau hargh!
18. Unstopable- berdebar je aku tgk cite ni.. like danzel washington too!
19. The Crazies- suke gak.. rasa mcm nak luruh jantung tgk muvi ni~
20. Elm Street- oh freddy kugger mmg menghantui huuhu
21. The Haunting ape mende ntah aku tgk.. ada 1tiket tgk bln 4 tp dh kabur le plaks.
Waaa 3je pilem melayu aku tgk kat wayang huhu.
Rasa mcm ada lg yg aku tgk.. tp 2010 aku suke ngat campak2 tiket maka xde la aku ingt heh.
Mostly yg aku tgk adalah horror/thriller/fantasy sbb aku suke genre2 camtu.
Overall.. aku mmg suke sgt dgn INCEPTION (mimpi dlm mimpi dlm mimpi dlm mimpi)..
Jatuh cinte dgn Joseph Gordon Levitt (fewiiiit) :P
Tp movie ni sgt mencabar minda.. sape2 yg xsuke complicated, xdisarankan tgk hehe.
Thn 2009 aku suke DISTRICT 9. Blh pulak cite alien2 ni aku nangeh? Sbb biasa alien jahat kat maknosia tp ni maknosia wat jahat kat alien sob sobs!
Utk 2011... still mau layan muvie... karangggg dpt keje kat kelate.. mmg xde cinema at all la huhu.