Tuesday 27 December 2011

Takdok!


Kejadian ini berlaku di sebuah gerai makan yang baru dibuka di Kota Bharu.
Aku saja nak mencuba sebab tengok ramai juga yang makan kat situ.


Aku        :               Mee goreng ado?
Mokcik   :               ????? (muka blur habisss!)
Aku        :               Mee goreng ado?
Mokcik   :               Takdok
Aku        :               Mee goreng abih ko?
Mokcik   :               Takdok
Aku        :               Goreng-goreng ado?
Mokcik   :               Takdok
Aku        :               Doh gapo ado?
Mokcik   :               Takdok, panah-panah (panas-panas) takdok
Aku        :               Kedai ni jual gapo?
Mokcik   :               Takdok

Aku        :               hahhhh (aku super confuse fikir samada makcik ni pekak @ tengah  
                             blur?)… dok eh, Kedai ni jual makane gapo?

Mokcik   :               ??? (muka blur)… nasik nge lauk
Aku        :               OOooooOOoo ok!

Terus aku pergi.
Nak marah pun ya, nak gelak pun ya.
Aku cerita pada mak.  Mak aku kata “dia penat tu, telinga pun tak berapa dengar”

Hahahahahahah tak nak dah aku pergi situ lain kali, semua tak ada.
Karang aku minta teh ais dia kata tak ada juga :P

No comments: