Friday 15 August 2008

Tournament bowling DiddyFC
10/8/2008 [ahad] Summit USJ, Subang My team: Myself, Nagagila, Judd & Jaabil



My team wif Diddy & Farish

Delay report maka aku dah tak ingt sgt la apa yg jd.. hahaha!
As usual game aku sgt la teruk.. seingat aku 128, 105 & 123 je.. hahha!
Naga & abe cover score aku. Judd cover gak tp game ke-2 tak cover.. heee ckp org.. aku lgsung tak membantu! :p



Gambo terlampau.. bak kata azlandaniel... harus ke aku nyorok blakang judd? Cover Up

Tourney kali ni mmg best gile. Sponsor bnyak gile!
Sorg dpt 3gudibeg. So yg join main, semua dpt la.. & aku rasa semua puas ati :-) A & W pon sponsor kitorg punya lunch.. cayalah!


Dgn farish.. hihi

Diddy & farish pon dtg setiap lane bergambar. Kan ke bagus camtu! Jgn la jd artis yg sombong.. kan bagus camtu.. jaga nama kan?

Abe & wife nya yg terchinte Blushy 3

Maskot A & W yg sengal! Aku pegang tgn nya.. haizzz berpeluh [jantinanya ialah.. tettt rahsia!] :D

Then sempat la bergambo dgn maskot A & W yg jantinanya dirahsiakan ni. Juddin tnya gak apa jantina.. maskot tu buat2 xnak jawab.. hahaha! Mula2 aku was2 gak nak pegang tp pegang gak aa.. sian dia berpeluh2 dia dlm tu.. isk!


Hai ape2an aje lah nago & abe ni.. xleh tgk org senang! Wild & Crazy

Tonamen dibahagikan kpd 2blok [sessi pg & ptg]. Seb baik aku kena sessi pagi.. heheh! Cuma nak menunggu 2nd blok tu la lamanya.. seb baik artis2 yg dtg wat show. Antara artis yg dtg ialah ofkosla Diddy! Farish, Farah AF2, Farah Asyikin & sorg lg aku xsure sape [mls refer blog org lain.. kekeke]. Terhibur la jgk aku!
Yg paling kelakar.. bila Diddy nyanyi lagu Hilang.. tetiba maskot duk belakang Diddy & masa diddy berpaling.. dia terkejut dgn maskot.. kekeke tp tatau la terkejut btol @ main2! :p

Sessi melantak.. lapar wei!

Gudibeg yg kami dpt.. best2 semuanya! Sickened

Oleh sbb forum kami hanya anta 1 team je.. maka Naga & Jaabil blk awl, tinggal la aku dgn juddin je.. haiyahhh! Setia aje la menunggu results kuar. Hehehhe!
Yg kecewanya adiah diprovide kan dr no.1-10. Tetiba team aku dpt no.11. Aduh sakit ati aku xleh nak ckp la kan. Ni pon sbb aku lah jg.. yg sgt2 xmembantu menolong team aku. Kompim lah lps ni kalo ada tonamen, xde sape pon nak team dgn aku.
Xpe lah.. korang join.. aku gi support tgk je.. unless utk individu baru aku join sbb mmg effect myself je.. huu!

K lah.. aku enjoy maself dat day Way To Go

No comments: