Wednesday 9 July 2008

Tournament Bowling RAPAT [EMO mode ektibeted]

Friends Foreva Guys! [hee words tu aku tutup utk keselamatan aku supaya aku tidak kantoi]

Date: 6/7/2008 [Sunday]
Venue: Mines Superbowl, The Mines, Seri Kembangan
Time: 11am-2.30pm

Acara start sharp 11am [aku nak puji organizer.. aku suke org yg ontime.. kekeke kembang la idung ko shai!] :D
Aku gi dgn semangat "harini xmo emo sbb team aku nama JANGAN EMO".. hepi gile aku gi pg tu. tp apakan daya ada plak insan2 yg membuatkan aku sakit ati.. isk3!
Xpe le.. aku duk dendiam kat lane aku je aa!

Kami yg ketensenan [deida & mukh keji] :D

Main secara skima nya. Seriously mmg aku tak emo langsung even score mcm cipan. Score ku hanya 128 [2nd game] & 144 [3rd game].. 1st game aku xingt sbb mmg mcm cipan.. huhu! Bangga skit bila aku kalahkan jerung MUKH [yg mmg sokmo biasanya power gila score]. Emy cover score aku 1st game. Bender cover 2nd & 3rd score. Aku xcover apa2.. ahaks!

Time game xronda2 sgt la sbb mmg aku jd bdk skima je aaa. Jenguk2 lane2 yg dkt aje la. Lane si team JEDI plak wat hal.. mesin rosak.. aku pon mcm terganggu lah jgk kan? Tp mls tegur, hee geng2 dorg semua emo gilo specially judd.
Mmg dia dok senyum pom.. maka bior le.. takot je aku spanjang masa.. heh!

Deida & myo eksen dpt piala

Games abis spt yg ditepati. Aku pom xde la hu ha hu ha sgt aritu, sbb ala.. sbb geng ramai emo kan? isk3 kerana something tu aje la.. haiyooo next time jgn begitu lorrr!

Wah daring nya aku.. cis... bersama abe bender & ayoi

Gambar pon xbnyak sgt amik. Aku pon maleh la sbb lps games abis, ramai geng2 yg blah awl. Kalo bergamba pon.. muka2 ni aje la.. xsyok la camni kan?

Emy, Asrul, myo, bang bil & deida

Team aku [JANGAN EMO]- bender, deida, emy & mukherjee :D

Tp apa2pon mesti tinggalkan memory la.. gambo team ttp amik! Seb baik la team aku xde yg emo aritu. hehehehe!
Cuma masa nak tggu adiah tu.. agak sentap sikit aa dgn juddin ni sbb jerit kuat gile. Aku majuks utk beberapa menit! & telinga aku tak tuli lg.. eheh! Nak mare org lain, aku pon kena gak.. ampes!


Geng kami yg dpt no. 7 [team TAK BERTEGUR SAPE- abe, fini, naga & ayoi]

Masa penyampaian adiah...aku duk dpn2 je la, sbb organizer ckp no.1-20 dpt adiah. Ada harapan team aku top 20 ni.. muekiekke!
1st adiah ialah utk pemenang rekacipta logo RAPAT & seterusnya HADIAH PENGHARGAAN iaitu kpd aku. Mmg btol2 terkejut katak la sbb aku tak expect langsung akan dpt. Terpinga2 la dlm 3 4saat. pehtu emy jerit "oi deida, ko la!" baru la aku ke dpn.. wakakak dgn muka blur2.. gilo bangat! Time kasih la organizer RAPAT ek? Dpt la tix ke Menara KL utk 2org [xsure lg nak bwk sape].
Aku dpt sbb aku tlg promote event ni + bg kontek number + bg idea/cadangan [hahaha kalo korang nak tau, aku la yg bg idea suh bg handicap kat pmpuan tu], wahahah xpsl2 judd kata aku keji.. xbaik taw.. aku ni kwn ko.. aku tak keji pom! :p
Geng kami yg dpt no. 16 [TEAM JEDI- judd & deale tgh dokong anak, 2org lg dah blk iaitu asrul & afat]

K lah results Geng2 B**ers:
NO. 16 [TEAM JEDI]- JUDD, EVILDEAD, DEALE & IORI [1543 jatuhan pin]
NO. 13 [TEAM KARIPAP TUA]- DASS, MAE, SRIKANDI & MYO [1628 jatuhan pin]
N0.9 [TEAM JANGAN EMO]- MUKH, EMY, DEIDA & BENDER [1747 jatuhan pin]
NO. 7 [TEAM TAK BERTEGUR SAPE]- AYOI, FINYZ, NAGAGILA & JAABIL [1846 jatuhan pin]
JUARA: ZA8FC [err sorg pon aku xkenal.. anyway.. congrats la ye?] Aku dah jarang wakil za8fc skang sbb aku declare aku xektip dgn dorg!

Team aku [JANGAN EMO] dpt no. 9 out of 28teams.. ok la kan? :D
Yg best nya ialah ada 21 lucky draw & geng2 kami jgk yg konker. Antara yg dpt ialah DEALE, AYOI, JUDD [aku xpuas ati ko dpt perfume SELVATORE FERRRAGAMORE.. perfume fav. aku nih.. dushhh!], NAGAGILA juga FINYZ [hadiah utama tu.. rice cooker].. BERTUAH.NET.. ngaa! So yg mana emo tu terubat la hati skit kan? ;-)
Judd mendapat lucky draw [ele baru nak senyum, setelah xsenyum sepanjang ari.. yappedaaa!]

Geng kami yg dpt no. 13 [TEAM KARIPAP TUA- k.sri je amik adiah.. 3org lg dah blk iaitu MAE, DASSLER & MYO]

Melepak setelah abis game [paling kanan tu enterprem jap.. tu dr komuniti lain, baju je sama.. ekkeke]

Itu je la, acara penyampaian adiah berjalan lancar.. semua puas ati!
Goodiebag yg dpt pon besh.. ada novel dlm tu! Thanks yg mana bg sponsor :-)
Lain tahun nnti jemput la kami lg yek? :D
[utk shai jgn la serik dgn aku. Rasanya kalo bkn sbb event ni, kita gaduh lg kan? Sori la sbb 'angin monsun' aku ni sgt le tak menentu! Time hangen mmg la syok mrh2 org kan? Aku insap dah.. aku nak menjadi seorg yg cool.. lupakan hot sebanyak 40%!]-- :p

Segala adiah yg disediakan

Dlm paperbag hadiah penghargaan yg aku dpt

Goodiebag yg semua player dpt

B4 blk, geng2 B**ers bergambar bersama banner... peh dasyat, kami je ada banner.. bangga la jgk.. sj je mencapub kat org lain kan? ahhahaha! Guys.. together foreva eh? ;-)

Ramai yg amik bahagian antaranya MDC, SINAR HARIAN, MSJBOX, BLOGGER, ZA8FC, NADIAFC, ZILAFC, NOVIS, SIFOO, ASAMBOI, TERATAK SANTAI & beberapa lg lupa lah aku! Semua 28teams!

Piala ke-2 aku utk tahun ni.. hee!

Lps event ingt nak lyn HANCOCK tp dorg lepak mapley, aku ikut aa!
yg ikut kat mapley ialah AKU, KAK SRIKANDI, AYOI, FINYZ, JUDD, NAGA, DEALE + WIFE + ILHAAM, ABE + WIFE + ANAK, BENDER & MUKHERJI [ko mmg senyap2 tp keji.. cis cis sb ko la, aku kantoi smpai skang.. arghhh!]

Bnyak gile gosip, kokap lah, ngumpat la.. mcm2 ada.. miahahaha besa la korang ni mmg! :P
Lepak dr 3pm-5.15pm.. peh! Ari yg syok & tak syok jua :D

SekianG!

No comments: