Tuesday 13 May 2008

Takziah kak kate & family

in memory!

-kenangan k.kate & arwah a.boyot di taiwan [tak silapnya gambar ni pd Mac 2008 yg lps, maaf k.kate, sy amik dari jurnal.. IN MEMORY- :-(


.... atas pemergian suaminya [Shahrulnizam a.k.a Boyout] ke Rahmatullah pd Isnin 12 Mei 2008 di rumahnya pada usia 35tahun, kerana serangan sakit jantung [kalau slh, maafkan saya].

Dpt tahu dr topic boling.. baca2 je ckp RAKAN BOLING MENINGGAL.. tp xsempat baca abis sbb ofismet ajak brekpes. Mkn pon xtenang.. sms a.parok tnya sape meninggal, xjwb lak.

Lps brekpes je, terus online.. baca2 je.. hubby k.kate meninggal. Suddenly je! :-( & rasa mcm xcaya.

Xtahu cerita mcamana tp si asrul yg call hp, umah xdpt.. ofis pon xde.
Meninggal di rumahnya di putrajaya k.kate smpai Malaysia tghari ni selasa & k.kate sempat jmpa arwah boyot & dikebumikan pukul 3.15ptg.

Ramai kwn2 sedih dgn pemergian arwah sbb arwah mmg disenangi ramai. Walau aku xkenal rapat sgt tp slalu la jupe time boling [around year 2003-2004] & last aku jmpa masa gi umah kak kate almost 3 4years ago. Kdg2 aku usik2 arwah kat posting, panggil abe chomel.

Erm kenangan.
Rasa terpinga2 till now sbb mcm xcaya.
Tp Allah lebih menyayangi.


Utk kak kate [di mana seniorku masa UiTM ni], takziah dari saya. Yg hidup pasti mati, biarkan roh arwah aman di sana.

Al-Fatihah.

No comments: